ParkZone Security - sikkerhedsvagter | ParkZone
 
Sikkerhedsløsninger
Uddannede
sikkerhedsvagter
Daglige rapporter
og indsigt
Tryghed for
din virksomhed
Parkering møder sikkerhed

Vi lever og ånder for parkering, der er kernen i vores forretning. For at skabe merværdi for vores kunder har vi igennem årene udvidet vores produktsortiment, der i dag tæller bl.a. facility service, sikkerhedsvagter samt brandsikring og hjertestartere.

Men hvorfor sikkerhedsløsninger? Fordi det skaber værdi for dig som kunde. Når vi er på jeres matrikel for at føre opsyn med parkering, kan vi med fordel hjælpe jer med bl.a. rundering og lukkevagt. Det sparer jer for tid og omkostninger, da det er mere effektivt at få besøg af en virksomhed frem for to på daglig basis. Samtidigt får I én kontaktflade og en samlet samarbejdspartner, der hjælper med at udvikle jeres forretning.

Sikkerhedsvagter

En sikkerhedsvagt hjælper med at skabe tryghed og forebygge hærværk, tyveri og andre ubehagelige hændelser. Selvom jeres virksomhed er udstyret med videoovervågning, er der ting, som kameraet ikke fanger og ikke kan agere på – såsom vandskader. Derudover kan kameraer ikke slukke jeres kaffemaskine, lukke et vindue eller betjene en brandslukker. Vagten aflægger daglig rapport, så I kan følge med og optimere jeres interne processer.

Sikkerhedsvagt er en overordnet betegnelse, hvor vi i ParkZones sikkerhedsafdeling primært har fokus på nedenstående services – men vi er altid åbne for at tilpasse en løsning efter jeres behov:

  • Service/stationærvagt
  • Runderings- og tilsynsvagt
  • Midlertidig vagt
Sikkerhedsløsninger
Alle vores sikkerhedsvagter har gennemført den lovpligtige vagtuddannelse. Uddannelsen varer i seks uger, og der er bl.a. brandbekæmpelse, førstehjælp, jura samt konflikthåndtering på skemaet.

ParkZone har som vagtfirma en overenskomstaftale med VSL (Vagt- og Sikkerhedsfunktionærernes Fagforening), hvilket betyder, at vi må udføre store som små vagtopgaver. Vi er ligeledes et vagtautoriseret vagtselskab og er godkendt af Politiet.
Servicevagt

Servicevagter kaldes også stationære vagter eller fastvagter, da de holder opsyn med et afgrænset område i faste perioder. Det inkluderer bl.a. butiks- og centervagter, portvagter samt receptionsvagter.

Servicevagter hjælper gæster og kunder ved at besvare spørgsmål, vise vej og hvis uheldet er ude, er de uddannede i at give førstehjælp. Vagterne hjælper også med at skabe tryghed for jeres personale ved at håndtere personer, der ikke kender forskel på mit og dit. Samtidigt kan de hjælpe med at løse serviceopgaver i jeres reception såsom at modtage gæster, håndtere pakker og besvare opkald.

Runderings- og tilsynsvagt

En runderingsvagt fører tilsyn med jeres område og ejendom. Vagten kan hjælpe jer på faste tidspunkter med at åbne og lukke din virksomhed eller butik, så alt foregår efter bogen. Derudover kan vagten slukke kaffemaskinen, hejse flaget og gøre klar til at dine første medarbejdere møder ind.

Vi tilbyder også ad hoc tilsyn, hvor vagten møder op på tilfældige tidspunkter (typisk aften og nat). Vagten tjekker området udvendigt, kigger efter smadrede vinduer, mistænkelige køretøjer samt uvedkommende personer på området. Hvis vagten ser tegn på indbrud, vandskade eller brand, sørger vi for at kontakte jer og/eller politiet.

Er du klar til at skabe øget tryghed for dine besøgende og din forretning?
Kontakt os
Midlertidig vagt

Har du behov for vagter i en begrænset periode eller i forbindelse med et opstået, midlertidigt behov? Vores midlertidige vagter har samme kvalifikationer og kompetencer, som vores andre vagter. De kan f.eks. føre tilsyn med byggepladser, agere servicevagt ved kulturelle begivenheder samt passe din reception ved sygdom og i ferier.

Teknikløsninger

Vi har sammensat vores produktportefølje med ambitionen om at skabe synergieffekter og merværdi for vores kunder. Derfor tilbyder vi brandsikring, førstehjælp og hjertestartere i topkvalitet med service og eftersyn, så I er sikre på, at det virker, hvis I en dag for brug for det. Vi tilbyder også overfalds- eller assistancetryk.

Hvis I råder over parkeringsarealer, kan vi hjælpe jer med at få kontrol over samt indsigt i besøgsadfærden. Med kameraparkering, der er bygget på automatisk nummerpladeregistrering (ANPR), bliver alle køretøjer registreret. Ved at integrere kameraet med vores system, kan I give p-tilladelser til gæster og medarbejdere, mens f.eks. kunder kan parkere mod betaling. Vi tilbyder ladestandere selv samt via samarbejdspartnere, så vi kan imødekomme jeres ladebehov nu og i fremtiden.

Er din virksomhed forberedt, hvis uheldet er ude?
Vi tilbyder brandsikring, førstehjælp og hjertestartere inkl. service og eftersyn, så du, dine medarbejdere og dine besøgende kan føle sig trygge. Vi tilbyder også kurser i førstehjælp og hjertestartere.

Vores parkerings- og vagtservice dækker hele Danmark, så uanset om I befinder jer i Storkøbenhavn, Næstved, Odense, Aalborg eller Allinge, så kan vi hjælpe jer. Vores salgsteam sørger altid for at analysere jeres behov og risici for at sikre, at I får en løsning, der skaber tryghed – samt værdi for jeres forretning.

Kontakt vores eksperter, der har mange års erfaring inden for parkerings- og vagtbranchen, i dag for en gratis og uforpligtende sikkerhedsvurdering.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud

Kontakt os i dag

Udfyld formularen og få en uforpligtende snak med vores rådgivere om, hvad vi kan gøre for dig.