DSB | ParkZone
 
Velkommen til nemmere parkering med ParkZone og DSB
Vi har indgået et samarbejde med DSB, der skal gøre parkeringen nemmere. Men hvad betyder det for dig? Det kan du få svar på her

Du finder ofte stillede spørgsmål længere nede på siden.
5 hurtige om parkeringsløsningen hos DSB
  • Løsningen gælder på udvalgte stationer på tværs af Danmark
  • Gratis parkering hele dagen, når du skal med toget
  • Få gratis parkering via link
  • Parkering skal aktiveres hver gang, du vil parkere gratis
  • Tjek altid den enkelte stations side
Gratis parkering hele dagen
Du kan få gratis parkering, når du skal rejse med toget. Det eneste du skal gøre er, at indtaste din nummerplade (bil eller motorcykel) via et link. Du finder linket på DSB Plus (du skal være logget ind) eller i DSB-appen (når du har en gyldig billet eller pendlerkort fra en af stationerne).

Du skal ikke længere hente en daglig kode og indtaste i en app.

Hvis du vil vide mere om hvilke regler, der gælder for den enkelte station, kan du læse mere på DSB's hjemmeside
Hvem skal jeg kontakte?
Hvis du har et spørgsmål, der gør at du ikke kan starte din parkering via linket, kan du kontakte os på 70 25 26 96

Handler din henvendelse om DSB Plus, skal du kontakte DSB kundeservice på telefon 70 13 14 15.
Jeg kan ikke bruge linket i appen, og jeg har betalt for parkering. Hvad gør jeg?
Når du opretter dig gennem linket, får du gratis parkering hele dagen. Hvis din bil forbliver parkeret efter midnat, skal du klikke på et nyt link for at forny din parkering.
Jeg har brug for mere parkering
Når du opretter dig gennem linket, får du gratis parkering hele dagen. Ved midnat opdateres linket. Hvis din bil stadig er parkeret efter midnat, skal du derfor klikke på linket igen for at forny din parkering.

Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet de spørgsmål, som vi ofte møder om parkeringsløsningen ved DSB's stationer. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på +45 70 25 26 96.

Vi opdaterer løbende siden med nye spørgsmål.



Jeg kan ikke bruge linket i appen. Hvad gør jeg?

Hvis du ikke kan bruge linket i appen, skal du kontakte vores kundeservice på info@parkzone.dk eller +45 70 25 26 96. De kan hjælpe dig. Alternativt kan du besøge DSB's hjemmeside for andre muligheder for at få adgang til gratis parkering ved bestemte stationer.

Jeg har købt en billet i DSB-appen til en af de stationer, hvor der er gratis parkering, men jeg får ikke mulighed for at registrere min nummerplade. Hvad gør jeg?

Du skal opdatere din app, så du har seneste version af DSB-appen.

Hvor længe må jeg parkere?

Når du opretter dig gennem linket, får du gratis parkering hele dagen. Hvis din bil forbliver parkeret efter midnat, skal du klikke på et nyt link for at forny din parkering.

Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for mere parkering?

Når du opretter dig gennem linket, får du gratis parkering hele dagen. Hvis din bil stadig er parkeret efter midnat, skal du klikke på linket igen for at forny din parkering.

Hvem skal jeg kontakte vedrørende spørgsmål til ParkZone eller DSB Plus?

Hvis du har et spørgsmål, der gør, at du ikke kan starte din parkering via linket, kan du kontakte os på +45 70 25 26 96.

Handler din henvendelse om DSB Plus, skal du kontakte DSB kundeservice på telefon +45 70 13 14 15.